Kategorie blogu

Najnowsze wpisy

ostatnie komentarze

Nie ma komentarza
Kto odbiera telefon?
13
lut
0
Justyna Mroczek-Żal Blog Home
Kto odbiera telefon?

Kto siedzi po drugiej strony słuchawki w naszej frmie

Na stronie internetowej naszego sklepu www.sklep.alergsova.pl, jest podany numer telefonu. Jest tam też bardzo ładne zdjęcie mojej siostry Magdaleny. Co prawda ja takiego zdjęcia ładnego jeszcze na stronie nie mam, ale od października zeszłego roku odbieram wszystkie połączenia.

W każdej firmie, nawet takiej małej rodzinnej jak nasza, jest podział obowiązków. Do tej pory odbierała telefony od naszych klientów moja siostra Magdalena, ale ze względu na coraz większą potrzebę odpowiadania na pytania, dotyczące atopowego zapalenia skóry, w których ja mam większe doświadczenie, dokonałyśmy podmiany.

Po co jednak powstaje taki post na blogu? Dlatego, że trafia do nas sporo klientów, którzy dopiero co zetknęli się z tematem alergii, astmy, AZS w swoim życiu i czują się zagubieni. Niby wiedzą jakie produkty chcą kupić, ale nie są przekonani, czy to jest konieczne, nie widzą jak produkty dobrać, używać, a także jak sobie radzić z chorobą. Kiedy to piszę mija właśnie Dzień Bezpiecznego Internetu, którego obchodzenie nasunęło mi refleksję, że bezpieczeństwo to nie tylko hasła, programy antywirusowe i inne narzędzia, chroniące nasze dane. Bezpieczeństwo kojarzy mi się także z wiarygodnością przekazywanych treści.

Jakich informacji możecie się spodziewać w rozmowie ze mną, poza informacjami na temat naszych produktów i ich stosowania? Informacji na temat profilaktyki antyroztoczowej, życia z alergią, astmą, atopowym zapaleniem skóry, wynikających z mojego doświadczenia z zgodnych z aktualnymi badanami naukowymi. Dzielę się doświadczeniem, które wyniosłam z opieki nad dziećmi i całą alergiczną rodziną przez te wszystkie lata, ale tylko w zakresie, w jakim to nie jest zastrzeżone do kompetencji lekarza. Czasem podpowiadam o co zapytać lekarza na kolejnej wizycie kontrolnej.

Mogę też odpowiedzieć na niektóre pytania dotyczące złożonych zamówień, mam dostęp do złożonych zamówień, ale nie ma tam aktualnego stanu zamówień w czasie rzeczywistym ( na przykład przelew już został zaksięgowany, a jeszcze w systemie nie jest to odklikane). W takich sprawach najlepiej wysyłać maila na zamowienie@alergsova.pl, na które odpowiada moja siostra Magdalena. Z informacji organizacyjnych ? aktualnie wysyłki wychodzą z naszej firmy raz w tygodniu przeważnie środa/czwartek. Według regulaminu mamy na realizację zamówienia 6 dni roboczych i mieścimy się w tym terminie bez problemu. Jeżeli nie ma możliwości realizacji zamówienia w tym terminie, to od razu kontaktujemy się z klientem, żeby zadecydował o tym, czy zgadza się na przedłużenie terminu, czy anuluje zamówienie.

Czasem nie odbieram telefonu. Nie wynika to z braku szacunku do klienta, tylko z okoliczności mojej pracy, często poza biurem, gdzie trudno jest odebrać telefon, nie mając pod ręką zestawienia produktów, cenników i otwartego systemu zamówień. A czasem z powodu astmy mnie po prostu nie słychać przez telefon, wtedy czekam na lepszy dzień. Wtedy też czekamy na maile, na które zawsze odpisujemy.  

Na naszych stronach internetowych www.alergsova.pl i www.dermasova.pl zamieściłyśmy materiały edukacyjne, dotyczące profilaktyki antyroztoczowej i radzenia sobie z chorobami skóry. Zachęcam do zapoznania się z nimi, a także przeczytania innych artykułów na stronie naszego bloga.  

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do kontaktu

Zostaw komentarz