Kategorie blogu

Najnowsze wpisy

ostatnie komentarze

Nie ma komentarza
Nietrudny klient
26
mar
0
Justyna Mroczek-Żal Blog Home
Nietrudny klient

Czy bez adresu poczty elektronicznej można złożyć zamówienie?

Zadzwoniła do mnie dzisiaj Pani Weronika i już po jej głosie się zorientowałam, że mam do czynienia z osobą w wieku mojej mamy. Pan Weronika chciała zamówić pokrowiec na materac, ale nie umiała tego zrobić przy pomocy konta w sklepie internetowym.

Teraz kiedy duża część naszego życia została przeniesiona do sieci, niektórzy z nas mogą doświadczyć niedogodności związanych z wykluczeniem cyfrowym. Jeżeli ktoś nie potrafi obsłużyć poczty elektronicznej, skorzystać z bankowości internetowej, założyć konta w sklepie, to wielu potrzebnych dóbr może nie móc otrzymać.

Uważam, że produkty antyroztoczowe to towary, które powinny być dostępne. Niestety nie mamy sklepu stacjonarnego, a i tak byłoby trudno dotrzeć do najmniejszych nawet miejscowości. Tam też mieszkają osoby, które potrzebują profilaktyki antyroztoczowej. Dla nas każdy klient jest ważny. Szczególnie ten, który jest wykluczony cyfrowo. Cieszę się, że takie osoby do nas dzwonią. Mamy taki specjalny katalog o nazwie roboczej ? nietrudny klient wykluczony cyfrowo. Takie zamówienia realizujemy bez potrzeby podawania adresu poczty elektronicznej. Najprostszym sposobem zakup naszych produktów jest wtedy do nas zadzwonić, porozmawiać, ustalić zakres zamówienia  i wyrazić zgodę na przesłanie naszych produktów za pobraniem.

W obecnej sytuacji odradzamy nawet stanie w kolejce na poczcie. Z dwojga złego bezpieczniejsza jest wizyta kuriera. Często mam kontakt z kurierami różnych firm i naprawdę jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby ktoś pojawił się na moim progu bez odpowiedniego zabezpieczenia. Pracownicy firm kurierskich biorą sobie do serca troskę o nasze wspólne przecież zdrowie.

Zdaję sobie sprawę, że wiele osób wstydzi się powiedzieć, że nie ma adresu poczty elektronicznej, albo nie potrafi sobie poradzić z założeniem konta w sklepie internetowym. Ja to rozumiem i uważam, że o żadnym wstydzie mowy być nie może. Według mnie nie powinno być tak, że za wszelka cenę jesteśmy zmuszani do przenoszenia większości naszych aktywności do strefy Internetu. Dlatego kiedy tylko mogę, odbieram nasz sklepowy telefon. Cieszę się że mogę po prostu z klientami porozmawiać. Pożyczenie sobie - miłego dnia-  jest równie cenne jak przyjęcie zamówienia.

Jeżeli brakuje wam do zapewnienia sobie bezpiecznego snu, któregoś z antyroztoczowych produktów SOVA zapraszam do naszego sklepu www.sklep.alergsova.pl żeby poprzyglądać się naszym produktom. Jeżeli macie problem ze złożeniem zamówienia internetowego, to po prostu zadzwońcie. Z wszystkim sobie poradzimy i sprawimy, że niezbędne produkty antyroztoczowe znajdą się u Was tak szybko jak to możliwe.

 

Pozdrawiam serdecznie

Justyna Mroczek-Żal